2013. január 26., szombat

Helen Jesze: A nevető Jézus


Ez lehet, hogy nem olyan jól sikerült fordítás, de annyira megörültem, hogy a témáról ma „véletlenül” találtam egy verset, egy, többek közt az angol gyakorlása miatt elkezdett könyvben. Ugyanis tegnap óta van bennem egy kép, ahogy Jézus közel van hozzám, szinte rám hajol, és nagyon nevet. De csak „kínrímek” jutottak az eszembe, és rémes volt…
2010.01.04.


Helen Jesze: A nevető Jézus  (2011.01.05.)

Egy képet láttam én tegnap,
Ahogy Jézus Krisztus nevet –
Teljes öröm, ragyog az arca,
Miután elmúlt az éjszaka,
S fénylik a kegyelem.

És ahogy újból Rá néztem,
Úgy tűnt, nagy viccen kacagott,
Úgy tűnt, ez mélyről robbant,
S mint rejtett, friss forrás nem apad,
És örömet hoz.

Gondolom, azon nevetett,
Hogy a sátánt szégyenszemre
Falhoz szegezte, s így kapott
Istentől Jézus nevet, nagyot –
Mindenek felett!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése