2013. január 26., szombat

Kör közepében (54. Zsoltár) (2012.12.05.)



Istennek ajánlom lelkem,
szabadíts meg, én Istenem!

Kör közepében állok,
körülöttem kiabálók,
kiabálnak hazugságot,
kiabálnak mocskosságot.
Kör közepében állok,
de elleneim nem látják, mit én látok,
mert körbevesznek jóbarátok,
tűzszekerek és angyalok.
Kör közepében állok,
bármit tesztek, győztes vagyok!

Mert Istennek adtam szívem,
megszabadított az én Istenem!

Kiabálhattok, hatalmasok,
nem félek, mert győztes vagyok!
Kör közepében állok,
körbe vesznek az angyalok.
Eltűnnek a hatalmasok,
mint télen a fákról a lomb,
előjönnek az alázatosok,
mert Isten róluk visel gondot.
Kör közepében állok,
de nem félek, mert győztes vagyok.

Istennek ajánlottam lelkem,
megszabadított az én Istenem!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése